tisdag 1 februari 2011

En etikett


 I dag har jag levererat ytterligare en liten bakverks-buffé. Den ska bli födelsedagspresent till en 6-årig tjej.

Jag tycke att det behövdes en lite snyggare etikett den här gången, så igår kväll knåpade jag ihop den här med hjälp av Photoshop. Trots att jag inte kan Photoshop "egentligen", så blev den ganska bra, ungefär som jag ville ha den. Tanken var att den ska matcha bloggen och det gör den ju nu.

Bakverken fick bo i en liten korg av svart hobbykartong, som jag lite snabbt skar till och limmade ihop. Jag satte också dit ett band som jag knöt en rosett på. på handtaget.

Helst skulle jag vilja göra riktiga tårtkartonger, men då behöver jag jättestora kartongark och det blir ganska dyrt. Så tills jag kommer på en bra lösning får jag hålla mig till små korgar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar