tisdag 19 oktober 2010

Finaste smyckena


Det här vackra armbandet har J, 3år, gjort till mig på dagis.

-Mamma det är som kristallerna i Stålmannens hus.

Har man sett senaste Superman-filmen så förstår man tanken. Det ser faktiskt ut som kristallerna i Stålmannens "hus".



 Så här tjusigt är det på!



Även H och R, Js storebrödrar har tillverkat ett och annat armband och halsband till mig. 



En regnig och ruggig dag som denna piggar det upp med färgglada små hästar, hjärtan, blommor, fjärilar och annat fint.

Att få såna här presenter av barnen gör mig alltid lika glad. Att de har ansträngt sig för att göra något fint till mig.

De är de finaste smyckena.

1 kommentar:

  1. Måste säga att jag blir lite avis på Stålmannen-kristallen! Det var länge sedan jag fick nåt smycke och någon Stålmannen-kristall har jag då aldrig fått!

    SvaraRadera