söndag 23 januari 2011

En present


Äntligen är Cecilias iPhone-fodral klart. Det tog såklart bra mycket längre tid än vad jag tänkt mig på grund av jobb, barn som inte vill sova på kvällen och allmän trötthet.

Nu är det i alla fall färdigt, inslaget och överlämnat.

Jag är dessvärre inte alls lika duktig som många andra på att göra fina inslagningar, så det fick bli enkelt. Ganska sött blev det, och lite pluspoäng borde jag få för att jag använde dubbelhäftande tejp...okej då, mest för att den vanliga tejpen var slut, men det jag gjorde ett bra jobb med den dubbelhäftande faktiskt.




2 kommentarer:

  1. ...och lilla jag var den lyckliga mottagaren av denna fina present - ett fantastiskt Iphonefodral, helt i min stil!

    Jag lovar att visa det för alla i PR-syfte!
    Du är bäst!

    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig blogg!
    Och jättefint Iphonefodral! Jag har börjat tröttna på mitt jag gjorde, så snart dags för ett nytt. Ett litet vårigt kanske? :)

    SvaraRadera