onsdag 12 januari 2011

Reashopping


Efter att i någon månad eller två gått och petat på den här kudden och den här duken varje gång jag varit på Åhléns, slog jag igår till när det var rea och allt.

När det är halva priset känns det inte som ett lika omotiverat och onödigt köp. Då känns det istället riktigt vettigt att köpa det där fina, då har jag ju gjort ett kap.

Om någon kommer ihåg fick jag i höstas, i present av bästa Cecilia, en bordstablett i samma mönster som kudden. Jag älskar både mönstret och färgerna. Jag önskar nästan att jag var pytteliten så att jag skulle kunna studsa runt på den prickiga baksidan på översta bilden. Tänk vad mysigt det skulle vara!


Mönstret och färgerna på duken är också så där fina, med lite retro-känsla. 

För duken finns en plan. Tanken är att den ska bli en del av en picknick-filt till sommaren. Det återstår att se om den planen blir verklighet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar