måndag 24 januari 2011

Så mycket tyg, så lite tid


Det är så frustrerande, jag har massor av idéer och tyger (och garner för den delen) men all tid bara försvinner. Jag hinner bara en bråkdel av det jag tänkt mig. Jag vill virka, sy väskor  kanske lite kläder, lapptäcken och kuddar, klä in askar och lådor och så vill jag virka, virka, virka ännu mer.

Hur hinner alla andra?

Jag skulle nog behöva 5 timmar extra per dygn. För att sova 5 timmar mindre är inte ett alternativ, jag älskar att sova.

Jag får väl nöja mig med att titta på mina fina tyger och drömma om vad jag ska använda dem till.

1 kommentar:

  1. ENIG - tiden strekker ikke til! Skulle gjerne hatt noen timer ekstra i døgnet. Men vi får sy når der er tid, og glede oss stort over den stunda vi får :)
    Fine stoffer :)

    Marit

    SvaraRadera