torsdag 6 januari 2011

Ett armband


 En liten bit av ett av mina fina tyger har idag fått bli ett armband.

Armband är perfekt, det går inte åt mycket tyg (jag slipper "slösa" på mina älskade tyger), jag kan ha på mig det fina tyget hela tiden och det tar inte över helt och hållet. Toppenbra för mig som är en armbandsmänniska.

Tyget är från en gardin inköpt på Tradera, den hjärtformade knappen, och några till, följde med på köpet när jag köpte tyg från Miniskunk. Den lilla hällan(?) är virkad.

Både jag och treåringen tycker att det är ett väldigt fint armband. Det sista J sa innan han somnade var att han tycket att det var så fint.

M är som vanligt inte speciellt imponerad, medans H, R och J tycker att det mesta jag gör är fantastiskt fint.

Jag har min alldeles egna underbara lilla fanclub bestående av världens bästa pojkar!





2 kommentarer:

  1. Hei - og godt nyttår!!
    Så fint armbend det ble - superfint tøy :)

    Marit

    SvaraRadera